top of page

Customers only love a company when the employees love it first. Maar hoe toon je dat?


“Verdeler van consumptiegoederen voor onderweg zoekt vriendelijk en “flink” persoon voor de toelevering van onze partners.”

De tijd dat je bedrijf op deze woestijndroge manier de juiste medewerkers aantrok, ligt gelukkig al even achter ons.


Wie vandaag the war on talent te slim af wil zijn, investeert in sterke employer branding.

Dat deed ook @conwaybelgium

In het kader van de rekrutering van nieuwe chauffeurs, werkten we samen een shotlist uit die waarden en visie van het bedrijf zou belichamen.

Na een grondige voorbereiding werden vrachtwagens opgeblonken en haalden we de beste paarden van stal: nl een reeks fiere chauffeurs die dagelijks voor Conway de baan op gaan.

Akkoord ze zijn het niet altijd gewoon om voor de camera te staan, maar… zie niet enkel het wagenpark maar ook die kopkes blinken van trots!

De kernwoorden die de rode draad voor de shotlist van deze campagnebeelden vormden waren:

Diversiteit, sociaal, positieve vibes, energie en dynamiek.


Customers only love a company when the employees love it first.

En om dàt aan de wereld te laten zien, schakel je mij dus in.


Samen bekijken wat ik voor jouw bedrijf kan betekenen? Dm me of mail me op info@beelderig.be


bottom of page